Holiday

Älskar Holiday, ja filmen alltså med Cameron Diaz, Kate Winslet, Jude Law och Jack Black.. Den gick på trean igårkväll och jag går alltid och lägger mig med ett fånigt flin i ansiktet..Jag älskar romantiska filmer där de hittar sin älskade i slutet. Kanske är det för att jag känner igen mig mycket både i Camerons och Kates rollfigurer så det är väl därför man tycker om den så mycket. Jag är väl inte lika extrem som de men jag är också en övertänkare, funderande tjej som har svårt att släppa det som varit och blir lätt bitter över saker som för länge sedan är över..

Jag har ibland svårt att komma över det gamla och jag sitter ofta och ältar gamla saker mest då någon nämner det men jag försöker komma ihåg allt det bra som verkligen kom med det.

Utan erfarenheterna så hade jag aldrig blivit den jag är idag, jag hade aldrig lärt känna mig själv och veta vad jag vill ha och hur jag ska få det. Jag hade aldrig träffat Fredrik och vi hade aldrig fått så underbara barn som vi har. Det är jag så tacksam för.. Ångar ingenting i mitt liv. Känns skönt att veta det =)





Aldrig att jag har mössan på mig..



Milton: "Men sitt still.. Mamma ska ta kort på oss. "



Mina älsklingar då jag försökte få dem att sitta stilla för tomtefotograferingen.. Fick muta dem med pepparkakor ;)

              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0