Jag fick detta mail idag. .

En trebarnsfamilj i Näsåker har just fått sitt hus och allting i det nerbrunnet till grunden http://allehanda.se/start/solleftea/1.1579512>, nu står dom utan ens rena kläder att byta till och får sova hos vänner. Försäkringsbolaget har nekat ersättning för lösöre och det mesta av familjens pengar hade investerats i huset. Jag tycker att alla ni som har möjligheten och julandan borde hjälpa till med ett litet bidrag så att familjen kan fira en någorlunda julafton, tänk på att många bäckar små.......

Sätt in ditt bidrag på Handelsbanken clearing:6312 kontonr:709739362
Och jag lovar att Tomten kommer komma med en extra fin julklapp till dig i år!




Känner att jag själv skulle bli jätteglad om jag hade människor runt mig som bryr sig så om en.. Snälla skänk en slant om ni känner med dem.
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Stina

tack!:)!!!!

2009-12-16 @ 18:28:38
URL: http://metrobloggen.se/eyescreamtattoo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0