julmarknaden

Äntligen har jag orkat med att tömma kameran. Fattar inte vad som är så jobbigt med det med någonstanns i mitt huvud så blir det en jättegrej.. jajaja nu är det iaf gjort..

 

Dagarna före marknan såg vårt köksbord ut som en katastrofplats.. Satt och målade dörrstoppar halva lördagsnatten innan marknaden. Det var ingen som köpte någon.

 


Therese fick agera modell. Har just satt fram alla grejer och är redo att börja sälja.



Mina tygväskor, Thereses dörrhjärtan, sockar som jag fick av Gunda att sälja och mycket mycket mer. Vi hade svårt att hitta plats till allt.



Kransarna tog MYCKET med plats men de gick fort så vi fick flytta om hela tiden. Jag hade med mig 9 kransar och sålde 8 stycken. Gjorde även 4 stycken nya kransar igår som jag fick sålt.



Thereses fina askar har hon tapetserat med gamla tapeter. Helt oemotståndliga, jag köpte 2.



Mina klänningar. Fick sålt 2 stycken.



Fina galjar som Therese gjort. Tycker mycket om dem.



Så här mysigt hade vi det på kvällen. Vi hade med oss stearinljus och ljuslyktor men jag säger bara tack och lov att det fanns lampor vid borden, annars så hade det blivit mörkt.



Kransarna har minskat rejält.

Det var en riktigt rolig dag =) Tack för sällskapet Therese, det gör vi om nästa år =)

              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0