Julmiddagen på dagis.

Nu när jag ändå sitter här och har alla bilderna i datorn så kan jag ju passa på att visa bilder från julmiddagen i torsdags.



Tomten kom och alla barnen samlades runt omkring



Elliot och pappa i sina fina tröjor. Milton valde tröjan till Elliot på Lindex.

Kan inte fatta att det snart är jul, jag har inga som helst julkänslor för vi har ingen snö alls. Har regnat i flera dagar nu så den lilla snön vi hade fått har nu försvunnit och ersatts av ett islager istället. Kan knappt gå ute.

Det luktade jul nr jag gjorde kransarna men den lukten var kortvarig. Luktar gran i bilen iaf för jag har två kransar kvar där till försäljning.

Måste väl ta sig i kragen och göra lite julaktigt hemma för barnens skull. Har iaf satt upp julgardinerna i köket.



Ja ni ser ju ut genom fönstret hur grått och trist det är. Kan inte fatta att det är så här jämt på vintern i södra sverige.. JAG VILL HA SNÖ!!!!!!!!!!!
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0