paradisbadet

Vi var till paradisbadet i lördags, jag, svärmor, Elliot och Milton och vi hade jätteroligt.. Badade bara i ungefär 2 timmar men det räckte.. Elliot blev så trött att ögonen gick i kors på honom så det var lagom..

Åkte även och storhandlade på Willys. Elliot hade däckat i bilen så jag fick bära in honom på Willys men han märkte aldrig något. FÖrsökte väcka honom men det var omöjligt. Han satt i kundvagnen med huvudet mot sidan av vagnen. Tur att jag tog in en filt från bilen så att han fick det lite mjukare.. Han var så söt och det var massor av folk som kom fram och pratade och ville titta på honom.. Handlade inför jul och nyår så nu är kylskåp och skafferi fyllda med massor av gott..

Har varit in på byn idag och skjutsat mormor till affären för att handla. Passade på att lämna barnen med henne då och gick och inhandlade lite julklappar som jag missat. Var även en snabbis till min vän Annika för att lämna över lite julklappar som hon köpt men jag haft hemma hos oss för att förvara åt henne. Glömde dock hennes barns julklappar hemma så jag måste åka dit imorgon med dem.

Ska in på byn imorgon och äta lunch med min vän Marianne. Ska bli så roligt för det var länge sedan nu som vi hunnit umgås. Så då passar vi på imorgon. Fredrik kanske är borta hela natten för att jobba så jag har ju ingen att passa på hemma, då kan ju jag göra vad jag vill =) 

Har funderat på att köpa nyaste Tingelingfilmen. Den ser så mysig ut. Milton tycker ju om den första så man kanske ska köpa den nyaste också. Väntar dock till efter jul, man vet ju aldrig vad tomten kommer med.



Såg en jättebra film igårkväll på 4:an. Next heter den och Nicholas Cage spelar i den. Jag tycker att den var jättebra.

Har sett på film nästan varje dag nu. Häromdagen såg jag en film som jag fått låna av syster och den var skitbra.. New in town heter den. Se den om ni får chansen.

File:New in town.jpg



Nä nu ska jag gå och lära mig hur jag INTE ska klä mig.. Det är ett jättebra program på Discovery travel and living som heter just What not to wear... Skitbra.. De söker upp folk som vänner har nominerat för att de har sån dålig klädstil och så hjälper de dem att hitta sin stil.. Önskar att jag blev nominerad till något sånt. Måndagar till Torsdagar på Discovery Travel and living klockan 21

God natt... Ha det bra





              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0