Tradera

Jag letar en skrivbordslampa till mitt nya skrivbord och jag gör ju givetvis det på loppisar och tradera. Eftersom vi bara har en loppis så blir det mycket traderatittande just nu.

Hittar ju så mycket annat fint också än lampor.  




Glasunderlägg






Förkläden



Grytlappar





Dukar









Klänningar







 





 



Lampor hittade jag men ingen som vill bli billig eller som passar som arbetsbelysning..



Funderar på denna oranga, har budat 45 kr för den men det är 9 dagar kvar så vad som helst kan ju hända.




Julklappsstrumpa

Hittade en hel del grejer i teak som jag tyckte om.

Kalender



Peppar och saltkar

 



Nötknäckare



Smörgåsunderlägg... Mycket fina..

Har egentligen ålagt mig själv med ett köpstopp men jag budade faktist på lite grejer häromdagen plus att jag budat på lampan. Har vunnit två av auktionerna. 

Helt ny Inplastad Dvd film : BOOG & ELLIOT 2

Har budat på den här och leder än så länge..

Klicka för att visa Megabild! ELIDUS Lampa/Sänglampa/Barnlampa RETRO 70 tal

Leder även budgivningen på denna... Tänkte mig den i Mo ovanför Miltons säng.. Det blir perfekt.

Klicka för att visa Megabild!

Och så vann jag budgivingen på denna gardin. Älskar Saini Salonens tyger... Denna heter Ekerö. Jag har även gardiner av henne som heter julivår.

Klicka för att visa Megabild!     ****** DVD   BOOG & ELLIOT - VILDA VÄNNER ******

Vann budgivingen på Boog och Elliot filmen också. Såg sen att jag hade den redan. Jag hade missat att skriva in den i vår filmlista så då är det inte lätt att veta. Vi har så många filmer. 

Jag får väl ge bort den i present då. 20 kr kostade den mig så det var ju inte så farligt..

Nä nu sover Elliot så jag ska gå ut och hämta tomtelådan. Milton är så rastlös idag och undrar hela tiden vad vi ska hitta på.

Jag har försökt ta kort på dem idag så att jag kan göra julkort men de är inte villiga att ställa upp med tomteluvor på. Ska försöka senare igen.

Hade

              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0