Tror inte att det var magsjuka

Fredrik tillfrisknade ganska fort. Han låg på julafton men var pigg igen på kvällen. Tror inte att han hade magsjuka utan att han bara ätit för mycket på onsdagen. Han hade inte ätit nånting på hela dagen på jobbet och så vräkte han i sig på kvällen så det blev nog för mycket.

Jag och barnen har mått bra så vi for till Bölen på julafton och åt där och öppnade julklappar. TACK för alla fina klappar i år.

Vill även berätta att jag har världens bästa grannar också. På tisdagen så kom Ulrich över med paket till barnen och choklad till mamma som jag antar att Harriet gjort själv. Det uppskattades, så tack så mycket =) Mycket gott!!!

På onsdagen så kom Lasse och Lilian hit och åt julmat med oss och så fick vi julklappar. Tack till er med =)

Igår så var vi till Fredriks mamma och pappa och fikade lite och öppnade julklappar. Fick en hel del bra grejer, blandannat tjocksockar. För mig som är så himla frösen om fötterna så är det suveränt.

Av syster så fick jag skitsnygga turkosa grejer, ramar, ljuslyktor och ett buddhahuvud. Me like... =) Fick även ett externt hårdminne av mor till datorn. Mycket bra. Fredrik fick en Soda streamer av mor och far så nu har vi gjort dricka hela helgen =)

Barnen fick som vanligt en hel del och allt är utspritt över vardagsrummet. Milton fick bland annat lego, en grävskopa som man sitter på i sandlådan, bilar bilar traktorer, fler traktorer och ännu mer bilar.

Elliot fick en gung älg från ikea (ekorre)

EKORRE Gungälg

Han fick även en massa bilar, lastbilar, pussel och 7 bollar och en brio lära-gå-vagn

Ska lägga upp bilder på julklapparna sedan.


Jag, syster och Fredrik var även ut igår så idag är man ju inte så himla pigg. Hade jätteroligt och jag träffade många vänner som man annars inte träffar så ofta så det var jättekul.

Men jag dricker nästan aldrig (ca 2 gånger per år) så när man gör det så blir man snabbt full och så har jag inte vett att sluta dricka en viss tid innan man går och lägger sig så jag mår iaf inte bra dagen efter. Har upptåckt miraklet med vätskeersättningstabletter nu iaf. Tog en igår innan jag lade mig, en i natt (Milton vaknade och ville ha vatten mitt i natten) och så en när jag klev upp så man är ju inte så jättedålig idag, mest trött. 

Pappa agerade taxi åt oss och mamma tog hand om barnen, tror inte ens att de märkte att vi var borta i går (barnen alltså)de sov då vi for och de sov då vi kom hem. 

Vi kom väl i säng vid halv 3 i natt och Milton vaknade halv 7 och ville upp men Fredrik var så snäll och gick upp så jag och Elliot fick sova och gissa om vi sov länge.. Halv 11, var ju år sedan man sov så länge.. SÅÅ skönt!!!

Nu sover barnen igen, de var supertrötta idag så bägge somnade fort. Även Milton tog siesta idag, det var länge sedan han gjorde de..

Nä nu ska jag ta och slappa framför tvn innan syster kommer hit.

Ha de
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: M.

Ja dom är ju jättebra:) Jag har gått å funderat på å köpa en sån å så fick ja en i julklapp^^,

2009-12-26 @ 16:08:03
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0