Inget att oroa sig över

Doktorn på kirurgen ringde idag om provresultatet på knölen. De hade INTE hittat något farligt så jag behövde inte oroa mig men de visste inte vad knölen var för något. Ska tillbaka på återkontroll om 2 månader om den är kvar då vill säga.. Riktigt skönt att höra.. Man försöker ju tänka positivt men det är lätt att börja tänka hemska och skrämmande tankar också.

Har haft sovmorgon idag. Elliot vaknade osm vanligt 10 ig¨rkväll och var vaken ett par timmar så jag gick ner och tittade på filmen Fame.. Den är ju så bra. 

Det var skönt med sovmorgon. Fredrik och Milton har blivit riktigt snälla som låter mig sova nästan varje morgon. Få se hur det går nästa vecka då Milton ska på dagis igen. Nu sover bägge barnen och Fredrik åkte in på byn så jag har det lugnt och skönt. Gjorde en liten portion chokladpudding som står i kylen för att tjockna. Den ska jag hugga in på om en liten stund framför tvn. Riktigt onyttig är jag idag. Har passat på och lagt in alla korten från kameran också så nu har jag en massa nya kort på lillklumpen och storebror =)



Sover sött  



Inte lik pappa för fem öre..



Var till mamma förra helgen och vi tog hand om syrrans hund. Han har då en rolig sovstil..



Jag och Milton målade med vattenfärger häromdagen. Vi skulle göra handavtryck.. Det var skojigt tycke Milton.. Så skojigt att han målade mamma lite också..



Undrar ifall det går att måla kameran också?? Inte lätt att säga nej då man inte hade någon röst =/



Testar nya vagnen. Köpte en syskonvagn då jag var i Lycksele. Elliot älskar den. Är så härligt gung i den så han somnar på en gång då man lgger ner honom. Står i vardagsrummet nu så att man har någonstanns att lägga honom på dagen. Barnvagnen heter Baby active. Har aldrig hört talas om dem förr.. Hittade den på blocket.


Oj oj oj googlade just på vagnen och det stod bara negativa saker om vagnen.. Tydligen har de lätt för att gå sönder.. Jag hoppas att vår håller.. Inte roligt. Fick så bråttom att köpa vagnen att jag glömde kolla upp den. Typiskt mig!!

Nä nu ska jag gå och äta upp min chokladpudding så får Dixie titta på hihihihi... =)



Synd-om-mig-att-inte-jag-får-någon-chokladpudding minen
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Elin

Haha! Va roligt att du också la in Laban bilden, din var dock mycket bättre än min. För på din ser man ju dom enorma kulorna;-D

2009-02-01 @ 14:02:02
URL: http://wickedmuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0