Fy vad jag har varit dålig.. ingen bra vecka..

Var till Lycksele i helgen på vintermarknaden och jag klädde mig nog för dåligt för jag blev så dålig på kvällen.

Naiv som man är så trodde jag att det hettade i ansiktet och att jag kände mig trött och frös för att jag varit ute halva dagen men det blev bara värre och värre. Under lördagsnatten så hade jag sådan frossa så att jag inte kunde sitta eller ligga still och då jag rörde mig så pulserade det i huvudet så jag trodde att det skulle explodera.
Mitt högra bröst började också göra ont men jag intalade mig själv att det nog bara hörde till förkylningen men jag var till doktorn på måndagen för jag hade fortfarande jättehög feber och frossa då och han sa att jag fått mjölkstockning och så hade jag bakterier i kroppen som gjorde att jag fick ont i lederna, huden och nacken och huvudet så jag fick pencilin utskrivet till mig. 

Jag svettas som en galning nu och måste byta kläder ett  par gånger per dag men jag mår redan mycket bättre. Bröstet har börjat bli bra nu också. Huvva va hemskt det var.. Så vill jag inte ha igen..

Lyckades iaf umgås med min syster och hennes vän ; )  lite grann på lördagen. Åt ostkrokar och såg film. Hade det riktigt trevligt förutom mitt huttrande...  Kom inte ihåg vad filmen hette men den var rolig. Var bara jag och Elin som skrattade. Killarna fattade ingenting.

Fick låna en hög med filmer av syster och jag såg 2 igår. det fick bli pineapple express, Den var jätterolig. Helt knasigt rolig. Sedan efter den så såg jag disaster movie. En sådan där parodi på alla storfilmer men den var inte bra. Jag skrattade inte en enda gång under hela filmen.


Poster


Om Pineapple Express:

Två knarkande losers blir vittnen till ett mord som begås av en polis. Pundaren och hans knarklangare tvingas till en galen flykt undan en mobb som vill tysta dem för alltid...





Ni måste se Pineapple express

nu ska jag gå och rita en riddare tydligen.. Ha de gött!!!!!!!!!!
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0