Har inte tid

Har inte haft så mycket id över till att sitta vid datorn.. eller ja jag satt vid datorn igår men orkade inte blogga då..

Var till Sundsvall i fredags igen för att byta madrasserna. Det gick bra. Hela familjen följde och våra vänner Annika och Magnus och deras barn. Tanken var väl att vi skulle byta madrasserna och gå på ikea lite och så skulle jag få gå och titta på kläder men jag han aldrig med det. Han gå på ikea och göra av med lite pengar igen och så på jula och skopunkten där jag köpte tre par skor.

Har sytt som en galning idag, är bara en vecka till marknan och jag vill gärna ha något med mig dit. Är inte nöjd än så jag ska fortsätta sy imorgon också.. Lägger in bilder på det imorgon..



 

Vill ha på folkart.se men den fanns tyvärr inte i min storlek.. Beställde en hög med kläder ifrån haléns igår.. hoppas att jag kan ha dem..

 

Vann ett bud på tradera idag, mönster från maria på prylodesign. ÄLSKAR den sidan, så mycket fint det finns i världen. Fick även 2 mönster i fredags som jag vunnit på tradera, det var de jag provade mig fram på idag.. Gick ganska så bra, är bara så dålig på att förstå vad det står så jag får läsa 10 gånger innan jag fattar..

Nu ska jag och Fredrik dricka glögg och se film..

Ha de

              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0