ja ä int dö

Jag bara känner mig som det.. Har bara inte orkat blogga någonting.. Elliot har haft en tre (!!!!!) veckors lång period nu då han inte velat sova på nätterna. Det började som sagt för 3 veckor sedan då han blev sjuk, inte konstigt att han inte kunde sova då för han var så snorig och hade svårt att andas,

Det fortsatte sedan vecka 2 men då var vi i Lycksele och det är ju inte så lätt att sova på nya ställen så jag tänkte väl inte så mycket på det.

Kulmen kom förra veckan då han knappt sov något alls. Natten mellan söndag och måndag så sov jag kanske 3-4 timmar och jag hade precis somnat då Fredrik klev upp (02:30) för att jobba. Snäll som han var så väckte han bägge ungarna medans han klädde sig. Sedan så jäklades det på jobbet så han kom inte hem förrän 21:00. Gissa om jag var glad. Inte så värst.. helst inte då han bara åt middag och gick och lade sig för att sova igen. Där satt jag med rödsprängda ögon och en klarvaken unge.. Så höll det på hela veckan.. Fredrik jobbade som en galning och jag höll på att falla ihop av utmattning.. Tack och lov så fattade Fredrik att jag behövde sova och har låtit mig sova ut i helgen.

Jag kände mig som en och betedde mig nog som en zombie hela veckan. Tur att man har vänner som orkar med en ändå.

Natten mellan södnag och måndag den här veckan så fick jag gå och lägga mig 01:30 för Elliot. Han somnar till och när man lägger ner honom så blir det bara gallskrik. Somnade av utmattning trots Elliots gallskrik. Han somnade ändå av sig själv efter ett tag av skrikande. Enda positiva var att bägge barnen sov till halv 9 igår morse så jag fick sova ut ändå..

Imorse då vi klev upp för att fara på dagis så ser jag att Milton har fått ögoninflammation. Inget dagis för honom.. 

Syr lite medans barnen leker.  

              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0