medans färgen torkar

så hinner jag nog blogga lite. Som ni ser så är klockan mycket men Fredrik gjorde inte dörrstopparna förrän igårkväll så idag blev det att vara uppe länge. Målar dem just nu och väntar på att färgen ska torka så att jag kan fortsätta måla de som inte är klara och lacka de som är klara.

Har sytt som en galning idag för att få klart allt tills imorgon, eller ja senare idag blir det ju. Ska stå på julmarknaden inne i Junsele imorgon tillsammans med Therese.

Har gjort en hel hög med dörrkransar, napphållare, dörrstoppar, tygväskor och barnklänningar. Har varit så roligt men stressigt då man inte får sitta ifred för barn och man.. Fredrik har gjort sitt bästa för att hjälpa till.

Hela denna vecka har det varit pysslande men också en massa doktorsbesök.

Måndagen var lugn, var hemma hela dagen, var bara Fredrik som var iväg en sväng så jag och barnen fick lugn och ro =)

Tisdagen så var jag till tandläkaren och fick en omgång till med klet på tänderna så att det ska sluta göra ont (jag gnisslar tänder, har ingen emalj kvar på vissa tänder) sedan så for jag hem och Therese och Tyra kom och hälsade på. Det var skojigt =)

Klockan 1 så hämtade vi Milton på dagis och for och fick oss svininfluensavaccinet i oss så nu är det gjort. Slipper jag vela på om det.

På onsdan så tog jag ungarna och åkte till stan, han med en timme i affärer innan Milton skulle vara hos doktorn. Skulle kolla upp hans utslag som han har över kroppen, tänkte att en annan läkare än den vi har i Junsele också skulle få titta på det men det kunde som inte säga vad det var. De gjorde iaf pricktester och han var tack och lov inte allergisk mot något.

Åkte med ilfart hem igen, slängde av ungarna och åkte till Näsåker på vattengympan, Det var så jobbigt men skönt ändå..

Torsdagen så varjag med Fredrik hela dagen, skulle egentligen ha varit med Therese men Fredrik muttrade nånting om att jag aldrig var med han så jag åkte hem efter att ha lämnat Milton på dagis. På eftermiddagen så åkte jag och Milton till Therese och Tommy och fick oss mat där och så åkte vi på barngympa tillsammans på kvällen.. Tack tack för en rolig dag =)

I fredags så fick Fredrik så ont åt bröstet så jag blev riktigt orolig. Han har haft så i flera år men tycker sig inte behöva gå till läkare men nu så strålade det ut i armarna och så tycker jag att det har blivit allt oftare så jag tvingade iväg honom på akuten. Tack och lov så var det då inget fel på hans hjärta iaf, utan läkarna trodde att det kunde bero på stress. SKÖNT!!!

Nä nu ska jag måla vidare och gå och sova tror jag..

Ha de



Julstrumpa, vill ha på tradera...
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0