Mo igen

Har varit och städat ut i Mo. Eller det gjorde jag innan jag åkte till Lycksele. Passade på att ta lite kort där då...



Bäddade soffan och la dit alla kuddarna. Förstår inte att det ska vara så svårt att bädda igen soffan efter att man sovit där..



Lampan i hörnet köpte jag på loppisen i Näsåker då jag och Therese var dit förra veckan.



Den var lite bucklig men det gör ingenting, jag bryr mig inte så värst mycket. Tuppen i keramik är från Röda korset.



Å vad jag vill ut med garderoberna, iaf en av dem. Vill tapetsera om också.



Har städat upp så det är fint nu över vintern. Försökte dra ner rullgardinen men den var trasig.



Köket fick sig lite städning också.



Har dragit ner rullgardinen så att allt inte bleks fast jag är lite rädd att rullgardinen bleks också, den är ju så fin =)



Köpte två fina plastburkar i Näsåker också.



Och en lila/orange brödlåda.



Kylskåpet är tömt och stängt av.



Milton hjälpte mig givetvis med att tömma huset.








Även sängarna är bäddade och fina.
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0