Ny tatuering

Var och tatuerade mig i onsdags också. Åkte till Mika som har Deep forrest tattoo i Näsåker. Han är så supertrvlig och duktig så jag kommer nog inte att tatuera mig på så många andra platser... =) Therese följde som moraliskt stöd och barnpassare, det behövdes för Elliot var överallt..



Jaa jag tatuerade handlederna...



Tatuerade in ett E på vänster handled för Elliot





Och ett M på höger handled för Milton.. Den ser sned ut men är egentligen inte det.. Är bara svårt att ta kort själv... Är inte färdigläkt heller så det ser lite konstigt ut..



Före... lyckligt ovetandes om hur ont det skulle göra... AJAJAJAJAJ:....



Elliot for runt som en tok..



Men Tyra var då snäll och satt där hon skulle..


Nä nu ska jag åka in på byn och hämta Miltons ögonmedicin..

Ha de
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0