En ursäkt är väl på sin plats

Ber så hemskt mycket om ursäkt till Bettina för att jag stal hennes taveldesign. Ska sluta måla dem nu. Har bara gjort till en kompis och till mina egna barn men det är ju ändå stöld så jag ber tusen gånger om om ursäkt. Jag hoppas att du kan förlåta mig.
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Bettina

Visst, jag förlåter dig såklart! Skulle varit ännu bättre om du länkat till mig och berättat att du gillade mina tavlor - då hade jag ju förstått!

Har du föresten sågat till en sån där "hängare" som du hittade på styleroom och lånade bild av mig? Får ta det som en komplimang - du verkar gilla mina grejer! ;) Bara du inte säljer och massproducerar, så får du gärna låna min design!!!

2009-10-20 @ 11:05:54
URL: http://www.bettinajohansson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0