Londonbilderna

Skulle ladda upp londonbilderna idag men internet är så jäkla trögt så jag får göra ett  nytta försök imorgon istället.. Går och lägger mig istället. Fredrik har däckat på soffan och jag får ingen kontakt med honom så jag skiter i han och går upp istället, han vaknar nog så småningom. Går så där när man jobbar som en galning på veckorna, då sover han hela helgen istället.

Var till Övik med barnen idag. Milton gick på speed och ville rusa runt runt runt och skrika AJ AJ KAPTEN fattar inte nånting men jag antar att det är ur någon film de sett på dagis.

Blev iaf en ny täckjacka och nya handskar till Milton, strumbyxor, tröja och byxor till Elliot och ett par lila leggings till mig. Åkte och storhandlade lite också innan vi åkte hem. Milton var faktist superduktig idag, ja Elliot med för den delen. De blev bara lite trötta av allt shoppande.

Följde med Therese på vattengympa igårkväll, SUPERKUL!!!!!!! Ska följa med varje vecka nu tror jag, bara Fredrik kan ha hem sig så. Måste hitta barnvakter annars. Det var så himla kul, enda träningsformen som jag känner positivt inför. Vi har pratat om att börja träna ihop fler gånger per vecka också och det är ju jättebra, för mig iaf, annars så kommer jag inte igång om jag ska vara själv.

Nä nu ska jag gå och lägga mig, ska ut i skogen imorrn och plocka lite enris och granris och så ska jag göra dörrkransar. Tycker att det var nyss jag satt och gjorde det men tydligen så har det gått ett år igen...

Ha de bra, ska försöka på nytt imorrn med londonbilderna.  Ps Fredrik såg björnspår idag i snön, mammabjörn med 2 ungar, han tog kort så jag ska försöka lägga ut dem med.
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0