Mår skit

Mår skit alltså, i dubbel bemärkelse. Först för att jag är förkyld och har ont i kroppen men också för det här med Bettina.
Fan att man är så jävla dum, tänkte ju fråga om lov först men så hittade jag inte tillbaka till hemsidan och så istället för att anstränga sig lite så tänkte jag att det nog inte gjorde så mycket om jag "lånade" hennes design, men det straffade sig. Snäll som hon är så anmäler hon mig inte pga av jag inte har hållit på och sålt men det dåliga samvetet ligger och gnager och jag kan inte tänka på något annat. Jag håller på att bli tokig.  

Är lite förbannad också för att hon hängde ut mig så på sin blogg, EFTER att jag bett om ursäkt. Det låter som om jag är värsta skurken och det känns taskigt skrivet. Jag har ju inte massproducerat mina tavlor utan gjort som present till mina egna barn och min kompis barn. Men jag förstår henne samtidigt. Är väl förbannad för att man känner sig förödmjukad (stavning?) Jajajaja jag har lärt mig min läxa.... Fråga först....
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Johanna

Äsch, jag tycker absolut inte du ska må dåligt över det! Jag håller med om att det var taskigt att hänga ut dig sådär. Jag har gillat hennes illustrationer länge men detta, i mitt tycke, onödiga utfall fick mig att tappa intresset en del, jag menar, vad sjutton spelar det för roll..? Det finns så mycket värre saker att vara arg över!

Dina kopior var förresten fina dem med :) Hoppas du mår bättre!

2009-10-20 @ 17:26:27
Postat av: Anonym

Ledsen om jag gjort att du mår dåligt men jag blev så ledsen själv...hoppas det är bra nu! Du verkar vara en riktigt kreativ själ! Lycka till och peace!

2009-10-20 @ 19:46:29
URL: http://www.bettinajohansson.se
Postat av: Elin

Haha! Min syster är lika kriminell som alla vi andra!;-D Antingen stjäl man design, film, musik eller lösviktsgodis på Ica. Det ska man inte skämmas för. Alla stjäl nånting men det är inte hemskt förrän man blir påkommen;-D

2009-10-24 @ 12:08:44
URL: http://wickedmuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0