Shoppat

Jag och Therese har varit och shoppat både freda och lördan så nu känner man sig lite fattig igen.. Fast det var kul. På fredagen så åkte vi tillsammans till Näsåker på bidraget (secondhandaffär) och tittade vad de hade där. Blev ett linne och ett par skor/kängor. Och igår så åkte vi tillbaka till Näsåker på bytardagen som de annordnat där. Det var bara barnartiklar och superfina grejer så jag handlade en hel del. Täcken och kuddar och en liten jacka till Elliot och lite leksaker och sånt "livsnödvändigt". Blev även en hockeyhjälm till Milton. Ska lägga ut bilder sedan på mina fynd.

Therese med familj kom även hit igår kväll och så käkade vi tacos och hade det trevligt. Tack för en trevlig kväll =)

Jag och Fredrik myste sedan framför tvn och såg en film - walk the line som jag redan hade sett men ville att Fredrik skulle se för att den är så jäkla bra.. gick inte lång stund innan Fredrik sov, så bra tyckte han att den var.

Idag så har vi tagit det lugnt och sovit länge. Vann ju också en timme tack vare tidsomställningen men fy vad den här dagen känns lång. Ska åka och hämta Fredrik inne på byn sen också och fara och handla med mormor men Elliot sover just nu så jag vill inte väcka honom. Fredrik får vänta.

Milton har tjajat sedan 8 i morse att han vill åka till mormor i Lycksele och jag funderar på att göra det också. Fast inte idag. Vi ska köpa nya vinterdäck och de kommer på tisdag så jag väntar väl tills dess. Kan ju vara bra att ha riktiga däck. Känns som om det här är den enda veckan man kan åka på. Tror att det är lov och då är Milton ledig från dagis och syrran jobbar inte så mycket då så att man hinner umgås med henne och så är Fredrik borta hela denna vecka så jag är ensam hemma med barnen ändå. Nästa vecka var det så mycket som händer

Ska tatuera mig igen på onsdag (4/11) och så ska barnen fotograferas den 5:e och så är det ju dagis och grejer som ska gås på också.. Nä det blir nog bra att åka bort denna vecka.. 

Oj man kanske inte ska skriva ut sånt.. med tanke på att tuvar nu vet att man ska bort men jag har då fan inget att stjäla så varsegod.. vill de ha en gammtjock tv så be my guest.. den håller på att gå sönder föresten. Stänger av sig själv och startar igen och så blir färgerna konstiga, väldigt mysko...........



Milton var tiger förra veckan då jag hämtade honom på dagis =)

 

              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0