Bara en stund kvar

Har varit vaken större delen av natten så jag är skita trött idag men nu så börjar jag bli så nervös så det tar över tröttheten.

Milton är nu hos sin farmor, Dixie är hos min mormor och Elliot ska vi åka till Lycksele med ikväll, bara Fredrik kommer hem någon gång så. Precis då jag skrev den meningen så ringer han och säger att han är på väg hem.  Ska ta och byta kläder och göra mig iordning så kan vi äntligen åka.


Tradera

Har vunnit några traderaauktioner i veckan och har redan fått hem grejerna också förutom ett par skor till Milton som enligt säljaren är skickade men som verkar ta tid på sig. Börjar bli orolig men jag måste ta det lugnt, ingen mening att hetsa upp sig än.
 
Mudd svart -25 cm,130 cm bred

Vann budgivningen på det limegröna och det svarta muddtyget så nu kan jag sy en massa mössor. Måste bara köpa en symaskin först.

Klicka för att visa Megabild! Sy för babyn och barnet

Den här boken var jätterolig. Är så glad att jag vann den, endast 5 kr blev det också.  En sådan där saccosäck gjorde min mamma till mig då jag var liten. Dixie sover i den nu.

Nä nu ska jag gå och byta om..

Hoppas att grannarna kollar till huset lite extra åt oss då de går förbi. Kan ju alltid hoppas på att de läser det här =)

Ha en bra helg, det ska jag ha...

KRAM
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: angelica

vilka fina saker du fått redan och sedan är juh boken helt underbart rolig säkert ^^

2009-09-30 @ 18:05:38
URL: http://aliciasagalinnea.blogg.se/jela/
Postat av: Grannen

Jomen vist har jag läst det och kommer att hålla koll men du kunde ju ha varskott

2009-10-01 @ 07:10:01
Postat av: Erika

fina mudd-tyger :)

2009-10-01 @ 16:31:13
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/
Postat av: angelica

ja ibland är det bra och ha svärmor=)

2009-10-05 @ 13:57:23
Postat av: Ylva

Hittade just hit, kul blogg! Boken verkar underbar, min mamma sydde också en massa grejer till oss när vi var små. Många av sakerna hänger med än.

2009-10-06 @ 12:44:57
URL: http://darlingthings.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0