Det gick inge bra

Det gick inge bra att gå och lägga sig, jag fastnade på blocket och tradera. Har en hel hög med foton på prylar som jag vill ha därifrån, datorn kraschar nog snart...



Är inte symaskinen läcker?? Jag vill ha den men Fredrik tyckte att det var för dyrt. Den kostade 800 kr. Det låter mycket tycker jag med.

Den blå lampskärmen längst upp i mitten är precis som den jag letat efter till min kosta boda lampfot men den var så fasligt dyr. 350 kr kostar den, har inte jag råd med. Den gula lampan är likadan som den som jag hämtade hos mormor i veckan.

 

Det finns så mycket roligt på blocket...

 



ÅHHH jag vill ha tapeterna, de är ju sååååå snygga.. Give me!!!!



Föll för denna tavla, så himla fin.

Nä nu j***** ska jag gå och lägga mig...

God natt...igen

              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Lisa

OMG! du hittar så mycket fint att jag tror jag drunknar i dräggel! ;) Om man ändå haft ett hus till allt man vill ha!

2009-09-04 @ 19:07:49
URL: http://pinkfriday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0