Glömde

Glömde att lägga in bilder på vad jag köpte i Sundsvall förra helgen med mamma och syrran men jag har inte haft någon lust då kameran har betett sig underligt men det gick bra att ta kort idag så då lägger jag väl ut det nu då.

Det mesta var ju braa småkrafs men två saker tycker jag jättemycket om.

 

Min fina bricka från ikea... 49 kr.



Och tyget som min mor köpte fast jag fick en meter av.. Nu ska det sys kuddar, bara min symaskin repar sig av sig själv eller jag köper en ny =/


Jag har ju haft väldans tur med Milton egentligen, har är så himla snäll och inget tjatande då vi är i affärer, jag har varit stenhård på det. Hatar ungar som står eller ligger och skriker som galningar inne i affärer och jag ville inte vara en sådan förälder som låter sånt fortgå så jag har aldrig givit honom en chans att ens börja gnälla. MEN ja men nu upptäcker jag att Elliot är väldigt bestämd, han är bara 8 månader men då han inte får som han vill och blir sur så lägger han sig på golvet och storbölar.. Jag fasar.. kommer han vara en av gnällungarna som ligger och tjuter på icas golv då man ska in och handla???? Hjälp...

Han blev iaf himla sur på mig idag då jag tog av honom en papperslapp som han satt och åt på och jag hade tur att ha kameran i närheten för jag tog det (enligt mig) sötaste kortet någonsin på honom...



Han ser ju så eländig ut att man bara vill krama på honom... pussgurkan.. ÅÅÅ vad jag älskar min familj...


              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Elin - Ett hus till oss

Kuddarna kommer nog bli jättefina! Snyggt tyg :)



Jag tänkte tipsa dig om en tävling hos mig. Du kan vinna jättefina ekologiska barnkläder.



Ha en mysig kväll!

2009-09-16 @ 20:32:22
URL: http://etthustilloss.blogg.se/
Postat av: Erika

ens familj är det bästa man har



kram

2009-09-17 @ 15:58:36
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0