härlig helg

Nu så är denna helg över och det har varit en härlig helg trots att det varit hektiskt.. Fredrik fyllde 30 år på lördagen så jag ordnade kalas för honom då. Kom inte så jättemånga men det var precis lagom, vårt kök var fyllt. Det var jättetrevligt med god mat, goda tårtor, god öl och trevligt sällskap =) (laddar upp bilderna sen) 





Systrarna tönt



Crille var The destinated (stavning?) driver för kvällen.. stackarn.. Bilen hade gått sönder på hemvägen, hade tagit pojkarna 1,5 timme att ta sig 2 mil...

Alla korten från lördagen blev lika värdelösa... Jäkla skitkamera =(

Vi hade folk hemma hos oss hela dagen fast vi smet iväg en stund och åt middag på Corner, gu så gott!!! Detvar supergott och mycket mat så jag var tyvärr tvungen att lämna fast Fredrik blev ju bara glad då och åt upp det jag lämnat. 



Igår (söndag) så hade jag Linn och Therese annordnat en bakluckeloppis inne på byn och vi hade väl inte så höga förhoppningar om att det skulle komma nå folk men vi var 13 stycken som stod med våra bilar och sålde grejer.

Var ganska så  många besökare också men de handlade inte så mycket. Vi hade iaf skoj och vi fick ihop nå småören så det var väl tanken från början. Ska nog göra det igen fast det blir nog till våren igen. Kul var det iaf. 



Mitt lilla bord var fullt med vad jag ansåg var rat... Men endel hittade något de ville ha.

 







PapparazziAnna hehehe... Älskar min kamera, fick tillbaka den i lördags. Varför använde jag inte den på lördagskvällen för?? Jag stod på andra sidan parkeringen och tog dessa på Micke och Elin (syrran)



Tog även ett på Milton



Therese och hennes syster suckade djupt över att måsta plocka ihop allt igen, det tog emot. Man vill ju inte ta hem sakerna igen =/

Fick ordna skjuts till loppisen igår också, drack lite för mycket på lördagen för att det skulle kännas bra att köra på söndagen så min snälla mor och moster kom och hämtade mig och min bil.. TACK TACK.. Var då pinsamt att behöva fråga..

Känner mig fan mer bakis idag än vad jag gjorde igår men det är väl sömnbristen. Jag drack inte mycket på lördan men det är ändå 1,5 år sedan jag drack sist så kanske inte underligt om man inte tål nått heller.. Är så seg och trött idag. Igår stod jag ju ute hela dagen så då mådde man bra. Hon som stod bredvid mig på loppisen sålde ju polkagrisstångar också så ni kan ju gissa om jag handlade då.. =)


Tog det lugnt igårkväll. Såg Ice age 3, den var bra men inte så bra som jag hade hoppats på men definitivt sevärd.

Snart åker vi till London... Längtar...Fredrik ser nog fram emot det också. Berättade för folk att han fått det av mig, blir lite mallig ja.. han brukar aldrig berätta vad han fått i present och så...

              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Elin

vafan? Inte märkte jag att du tog bilder på loppisen:-P Du är en bra paparazzi! ;-D Lägg märke till min hand på det undre kortet. Det ser ut som den gått av! Haha! Kul bild!

2009-09-28 @ 23:18:41
URL: http://wickedmuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0