knappt hemma

Är knappt hemma på dagarna. Är mest inne på byn och dolar på. har ingen ro i kroppen att sitta på arslet hemma. Är trött hela tiden, måste kolla järnvärdena nån dag. kanske det som fattas. Har varit till Ramsele idag med Fredrik och barnen och tittat på alla lastbilarna. Det var sådant väsen att jag fick ont i huvudet plus att det blåste bra mycket vilket inte min nacke tycker om.

Ska lägga barnen nu och så lägga mig själv också. Orkar inte ens titta på tv idag, så trött är jag...

Ha de bra

              
Åsikter och kommentarer
Postat av: angelica

hej gumman



det var ett tag sedan jag var in på bloggen, men nu ska jag försöka blogga mera...



det var super roligt att träffa er...vi måste verkligen träffas allihopa...skulle vara mysigt =)



kram kram

2009-09-28 @ 09:04:31
URL: http://aliciasagalinnea.blogg.se/jela/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0