Mo

Har varit och lämnat Milton på dagis idag och så åkte jag hem. Väl hemma så fick jag nått tokryck och tapetserade en byrå, bilder kommer senare...

Tänkte först att jag skulle köpa en liten byrå att ha i Mo men så kom jag på att vi hade en i Fredriks garderob (ja, vi har stora garderober) så jag tog den och tapetserade på ovansidan och lådfronterna. Blev nöjd med resultatet men jag kunde nog ha gjort det snyggare. Hur får man till kanterna snyggt? Blir inge bra då jag skär...

Var med den byrån till Mo idag med plus en massa andra saker. Jag och Milton bytte gardiner och dolade på en stund. Imorgon så tror jag att vi ska ta dit soffan, bordet och fotöljen med så det känns lite mer hemtrevligt och så barnsängarna så klart, höll på att glömma dem.

Har satt upp en stringhylla där med, det blev ganska så bra, hade inge vidare skruv så jag tog det jag hade.

Ska ta en massa kort i helgen men kameran är ju så dålig så man har ingen vidare lust att visa upp dem.

Nu har jag ont i magen igen, jäkla otyg, håller det i sig tills imorrn så ringer jag vårdcentralen imorgon. 

Ska lägga mig på soffan en stund medans barnen leker på golvet.. 

Ha de 
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0