Sötungen

Elliot har börjat åla sig över golvet nu. Det var igår som han bara tog tag i golvet och drog sig fram som om han inte gjort annat. Det är som om han har sugproppar under händerna för han har då en väldans fart. Ser så roligt ut och han är så lycklig över att ta sig fram till alla Miltons leksaker.

Idag så tog han även tag i skeden och ville äta själv så jag lät honom göra det. Tror inte att han fick i sig så himla mycket mat precis.







Tydligen så kan man både äta och skita samtidigt.. Snygg färgskiftning förresten =) Han håller på att få en framtand tror jag och jag har aldrig varit med om något besvärligare. Han har så himla ont och han gråter och gnäller hela dagarna och bajsar. Idag så har han bajsat 7 gånger (ursäkta bajspratet men jag var tvungen att skriva det) Stackars liten, vill ju bara hjälpa honom. Han sover ganska mycket nu också, inte länge men ofta, han blir helt slut.




Här är lampan som jag hämtade hos mormor i veckan, den tillhör min mor och far men jag fick ta den TACK!! =)  Den ska nog passa perfekt i Miltons rum.

Det var allt för denna gång. Elliot somnade precis i vagnen så nu ska jag bara ta och lyfta upp honom och gå och sova. Känner mig så slut så slut... Måste vila upp mig inför lördag, ska följa mamma och syrran till Sundsvall fast jag hade inte tänkt handla någonting, ifall att så lämnar jag visakortet hemma ;)

Jo förresten, jag har ju följt So you think you can dance hela denna säsong och igår så var det finalen. Mina två favoritdansare Jeanine och Brandon blev etta och tvåa, så idag så är man glad. Spelade ingen roll vem av dem som hade vunnit för de var fantastiska bägge två. Efter varje program så dansade jag mig själv upp för trappen glad. Vilka fantastiska dansare det finns... Längtar tills nästa säsong.  

Ge Dixie mat, gå ut med henne, hämta posten, sova

God natt

              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0