tradera...igen

Har ju som vanligt varit ute på tradera och hittat en massa fina saker.



Blev fruktansvärt förälskade i den här tavlan..





och de här av samma konstnär.. vill ha..



En liten påfågelram

Keramiktavlor





Rött



Finns så mycket härliga färger men rött är då en av mina favoriter..


Bonader






Bonader är härliga, letar en till stugan eller någon snygg tavla i sann 70 tals anda.



Grytlapp, fin eller hur? Det fanns gardiner med flickan på också att köpa på tradera..



Tycker att den här barnboken var jättekul. Köpa som pik till far lr? Nä pappa jag skojade bara, du är smal som en sticka ;)



Fina hästar =)



Elefantbonad



Kan man vara kär i grejer? I så fall så är jag kär i denna fina skärbräda.



Stor härlig häst. Älskar formen på den.



Fablernas värld.. ville ha den här men den gick för så mycket.. förstår det för den är ju jättefin.


Gott och blandat...




Det får vara bra för idag.. Har hur många bilder som helst sparade men jag tittar ju tradera flera gånger per dag så det tillkommer fler bilder än vad jag hinner lägga ut.

Ha de bra..
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0