Wunderbar

Hittade en sådan härlig hemsida via den här härliga norskan. Hennes hemsida lämnar en inte oinspirerad heller och hon har verkligen hittat grejer, och gör grejer måste jag ju tillägga, som tilltalar mig.

Var iaf in på den här hemsidan som hon rekommenderade (fattade någorlunda vad hon skrev trots min kasshet på norska). Vilken underbar sida, jag var tvungen att göra om mitt fula prylskåp på en gång så jag har redan börjat måla om det. Annars så har jaginte vetat vad jag ska göra av det och jag har det till salu ute på min loppis men det har inte velat följa någon hem än, som tur var. Nu ska jag ta alla mina snygga tapeter och göra mig en snygg retrohylla istället.

retrovilla.dk

 















De här underbara bilderna och många fler kan du titta på retrovilla.dk s hemsida.

              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0