ååååå...

Har trott hela dagen att det varit skitkallt ute och så visar det sig att jag baar har kommit åt knappen som visar ax och min tempen.. den stod ju och visade den kallaste tempen som varit inte som det var då.. visade ju bara 10 grader fel.

Har ändå värken idag, i kropp och mage.. axeln och ryggen känns inte bra.. Sitter och tycker synd om mig själv och gör en önskelista till tomten.

Kära tomten, i år önskar jag mig samma saker som jag alltid önskar mig.



Lilla soffan från indiska.

 

Snyggt kakel från drytrend.



 




Några meter tyg från 4her. En si så där 10-15 meter räcker nog. ;) 



Ett snyggt sideboard skulle passa fint. 


 




Klocka och börs från bluebox.







Bok och skor från Daisydapper



Ursnygga klänning från Rino.. Finns tyvärr inte i min storlek.







Underbara tapeter från tapetskrubben.

Finns så många unika saker där ute i världen som jag vill ha.. Så snälla tomten jag har varit snäll i år.. ;)



              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0