Dagens pyssel

Dagen har kännt hur lång som helst och nu då jag trodde att klockan var 4 eller något sådant så är han bara halv 2. Har äntligen lyckats ta mig i kragen och sytt 2 julklappar.

Vad är bättre julklapp till en bokstavstokig liten kille än just en bokstavskudde? Hans storasyster fick också en fast med hennes bokstav förstås. =)



Syns det att det är ett J och ett L?? J:et var lite pyssligt att få ihop men det gick till slut.

 



Jag tycker om tygerna så mycket. De är från ikea och storasystern utbrast förra gången de var och hälsade på att det var det finaste kudden hon sett då hon såg en kudde jag gjort i det tyget så jag hoppas att hon blir nöjd också :)

Bägge kuddarna har samma 2 tyger i sig men tvärt om.

              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0