Den här månaden

Har varit KALL och vi har varit inomhus hela dagarna. Det har varit sjukhusvistelser, förkylningar och doktorsbesök.

Kommer inte ihåg så mycket av denna månad då jag tänker tillbaka, det känns som om den har hållit på i ett halvår.. världens längsta december..

Men snart är det jul med matfrossa, julklappar och glada men trötta barn.

Barnen har jullov nu från dagis, mest för att det konstant rinner ur näsan på dem och att de hostar slem, stackarna. 

I måndags var det kallt som vanligt så vi var inne och klädde granen. Eller barnen fick göra det trots att jag helst av allt vill göra det själv. Men det blev rätt så bra. Elliot gav mig och pekade på var kulorna skulle vara så jag fick ju vara med =)









Det kliade rejält i de små fingrarna då de såg minipaketen. De ville bara öppna dem men de har faktist varit duktiga och låtit bli dem.

Efter att vi klätt klart granen så bad jag barnen ställa upp sig framför den för en julbild, MEN....

 



De ville inte alls sammarbeta utan det blev brottningsmatch istället.



 

 

Och helt plötsligt var Elliot en hund som flämtades kröp runt på golvet.. Busungar!!!

 

 

 

 

              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0