Den här veckan

Kommer att bli intressant. Idag var jag med Milton in till Anja för att han skulle klippa sig och det började med grin och panik men han skötte sig rätt bra till slut. Fin blev han då iaf och MYCKET med hår klipptes bort.



Han fick en fin frisyr av mössan på vägen hem.  

I morgon är det min tur att bli av med lite hår och det ska bli skönt.





Är som lite långhårig som ni ser.. Barnen säger att jag är ett troll, ett monster..hehehe--



Nä, så här ser jag ju ut, inte som på de övre bilderna, då höll jag bara på att lufta igenom håret och Fredrik fick tag i kameran =)

Jag har jämt håret uppsatt, blir så varmt annars, man svettas ju ihjäl. Det är lätt att glömma bort att man måste klippa sig då man jämt har uppsatt men det är inte så länge sedan. Mitt hår växer fort, det ser man då man färgar håret, veckan efter så ser man utväxtranden, det är inte bra för min ekonomi =/

Jajaja, tillbaka till hur veckan kommer att se ut.


Tisdag och onsdag var det tänkt att barnen skulle vara på dagis men jag ringde just och sa att de inte kommer något. Just idag är det -28 grader ute (under dagen) och barnen är förkylda (hostar på rätt så bra) så jag bestämde mig för att de fick vara hemma. Då kanske de har en chans att krya på sig. Fredrik är hemma sjuk också så han kan passa barnen medans jag är hos frissan. Elliot behöver vilan han får hemma..

På onsdag så lämnar jag Milton hos farmor och farfar, han ska sova där då. Elliot och jag ska till Sundsall på sjukhuset och göra en magsäcksundersökning på honom.

Det känns inte alltför roligt och det ska bli intressant att se vad Elliot tycker om att de stoppar ner en slang genom näsan på honom ner till magsäcken. Jag har förberett dem om att jag kan behöva hjälp med att hålla i honom. Han är som stark den lille.

I 24 timmar ska han ha den slangen i sig så vi blir kvar i Sundsvall till fredagkväll. Hoppas att man kan göra saker och inte bara sitta på hotellrummet. Behöver gå på stan och leta en julklapp till Fredde. Men måste vi sitta och ta det lugnt så måste vi ju.. Det är ju inget att göra åt. Hinner gå lite innan för vi ska inte vara på sjukhuset förrän på eftermiddagen på torsdag och vi åker tidigt.

Lördag vet jag fortfarande inte vad som händer. Har inte planerat så långt fram, vill ta mig igenom torsdag och fredag först. Och på söndag är det wild west cruisers möte (kommitén)

              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0