Det här åt jag idag..

Idag (som alla andra dagar) så blev det inte något nyttigt precis..

té och 2 rostade mackor till frukost
2 minimala pizzasbitar till lunch och vatten..
2 clementiner

Har inte kommit på vad jag ska göra till middag idag.. Alltid lika svårt. Kycklinggryta kanske?? Jag har ju turkisk youghurt.. Ja det blir nog bra det..
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Stina

IBS är bara en samlingsterm för Irritable Bowel Syndrom dvs ingen diagnos! VARFÖR är de irriterade? det kan vara en hyperativ galla,det kan vara chrons,det kan vara bakterier,det kan vara hål i tarmen,det kan vara tyst celiaki,,jag tycker INTE att du ska nöja dig med termen IBS,,du bör pressa dem mer,för oftast finns det ingen bot,bara samma tradiga råd:ät rätt o sluta röka,motionera mera.

Jag har ätit diklofenak som brände hål på magen,så därav fick jag magkatarr,som sen inte vill släppa. Jag misstänker Heliobact pylori,men det återstår att se:)

2010-12-02 @ 18:34:21
URL: http://metrobloggen.se/eyescreamtattoo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0