en av hemligheterna

Jag kan läcka en av mina hemlisar nu, vad jag sydde här om veckan för nu har hon fått paketet =)

Anna ville ha en dörrkrans så jag skickade en till henne förra veckan och då jag höll på att packa ihop paketet kände jag att jag ville skicka något mer med i paketet och en julstrumpa kändes helt rätt. FAST en röd julstrumpa kändes fel, den passade som inte in hos henne så jag gick upp till pysselrummet, ritade igenom tyglådorna och hittade det perfekta tyget, en svart spets och rosa siden. Av det fick jag inspirationen till att göra denna julstrumpa till Anna.

Inte det mest traditionella strumpan precis.







Slåg in den i ett litet paket och så fick paketetåka iväg till Anna. Jag blev så glad över att hon blev glad =)

Det är roligt att överraska folk hihihi..

              
Åsikter och kommentarer
Postat av: therese

vilken snygg strumpa du sydde.

me like it =)

2010-12-11 @ 22:45:26
Postat av: Anna

Och jag älskar den! =)

2010-12-14 @ 14:06:40
URL: http://sinnersandsaviours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0