Kallt idag med..

Man tycker ju att man borde vänja sig men jag fryser så in i hvete.. -25,6 står tempen på nu ute..

Har väntat på sotarn hela morgonen så jag har inte fått elda idag. Har haft på elen och haft ett elelement stående i vardagsrummet men det är fasen inte samma sak. Det blir inte samma goa värme.

Satt i telefon med syster nästan hela tiden medans jag väntade. Har alltid mycket att prata om. Sotarn skulle komma mellan 9-11, han kom kvart över 11 men han är snabb så det gick ju for att han farit igen och man kan elda på igen.

Har sytt idag med men det är en överraskning vad så jag väntar lite med att publicera den bilden =)

Ska åka och skicka iväg ett paket idag till Anna, hon har en blogg som heter Sinners and saviours. Hur härlig som helst. Ska iaf skicka iväg en krans till henne.. långt långt bort..

Nä dax att åka om man ska hinna med både paket och hämta på dagis innan det slocknar i pannan..

Ha de bra =)
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0