Loppis

Var in på 2 loppisar i tisdags då jag var till stan, skrev jag det? Antikt och loppis mitt i stan har alltid MASSOR av saker som jag vill ha och ofta till ganska bra priser men i tisdags så shoppade jag endast en IRA plåtburk.



Jag har en i likadant mönster men den är liten och kantig. Det här var den största IRA burk som jag sett. Jag prutade inte ens på priset som var 40 kr. Tycker att den var värt det.



Ja ni ser ju jämfört med strykjärnet hur stor den var och i perfekt skick dessutom. Jag blev så glad =)

Eftersom det gick väldigt fort i stan och jag vände hem på en gång så han jag med att gå en sväng inne på röda korset i Junsele också. De hade gjort ett helt julrum och där inne i en låda med juldukar hittade jag denna fina bonad för 10 kr.



Den fick sitta på väggen i köket nu under jul. Milton tycker att den är bra konstig. Han har tusen frågor om den. Var är tomtemamman? Hur kom tomten in i svampen då dörren är så liten? Varför är dörren så liten? Varför ser tomten så ledsen ut? Han ser konstig ut mamma..

Ja vad svarar man??

              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0