Mina syskon

Eller mitt syskon ska det kanske stå. Jag är storasyster till Elin en 25 årig busschaufför som bor i lägenhet tillsammans med hennes vovve Laban.

Vad ska jag skriva om henne?? Lättast är att läsa hennes blogg, då får ni veta hur hon är, hon är helt och hållet sig själv när hon skriver vilket gör att jag kan sitta och läsa och skratta så tårarna rinner för jag hör hennes röst i huvudet samtidigt som jag läser.

Just nu sparar hon och sparar och sparar, vi är inte lik på det viset, jag kan inte spara =/

Hon vill att vi ska åka på en eurotrip men jag har varke pengar eller tid att vara borta 1 månad så hon har hittat någon på internet att åka med. Det är modigt. Det skulle jag aldrig våga göra.

Hon är sådan, orädd, om det inte gäller barnens dreggel eller kräk förstås, då skriker hon som en stucken gris ;)

              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Elin

Haha! Jag är ju faktiskt rädd för Labans kräk med!;-D

2010-12-12 @ 15:57:42
URL: http://wickedmuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0