Sollefteå/Kramfors

Var med Therese hela dagen igår. Vi åkte iväg till Sollefteå först och gick på stan där och sedan åkte vi vidare till Kramfors för att gå på Dollarstore där. Det var jätteroligt att få umgås med Therese för det var ett tag sedan och så han jag köpa fler stora målartavlor som jag ska göra bilar på. Claes ska få sin bil förevigad där. =)

Jag  var till stan i lördags och bytte vår nya tv. Efter att ha bytt sladdar och bluerayspelare och det fortfarande inte gick att kolla på film så kom vi (jag och experts personal) överens om att det var tvn som var trasig och jag åkte då på lördagen till Sollefteå med den.

Fick en helt ny tv och så gick jag ner på stan och shoppade lite också.

Jag han in på Lindex och köpte underkläder och en kofta (världens skönaste kofta) och så hittade jag en öppen loppis (YES!!!!)

 



Där jag hittade 3 barnglas (som jag inte har några bilder på), 2 gardiner och ett påslakan som jag blev världens lyckligaste över.



Jag har nämligen fått 2 örngott av mormor som hon haft i stugan och barnen älskar de örngotten. Det är flygplan och flygande enhörningar på det och nu hittade jag ett påslakan till det, exakt likadant och så kostade det bara 30 kr. LYCKA!



Det blev även ett linne till lilleman och ett par mjukisbyxor till M.



              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Malin

Oj, känner mig lite off. Har vart off ett tag nu... Men jag hoppas ni har haft en bra jul och att ni inte frysit inne. Herregud vilken kyla vi har. Brrr.

Jag fick en invite till MSN av dig, men jag tror jag schabblat bort den när jag rensade i mailkorgen... Skicak igen, eller har jag accepterat den? virriga Vera

Vi drar neröver i landet imorgon (26/12)och fortsätter julfirandet med makens familj/släkt. Må så gott!

2010-12-26 @ 00:08:35
URL: http://holtakt.blogg.se/
Postat av: N

Vilken klänning! Länk : http://softisanna.blogg.se/forstaforsoket/images/2009/2009_04270013_37448922.jpg

Du kan inte tänka dig att sälja den, så att jag kan den på nyår? :) Hör av dig till min mail i så fall. mvh N

2010-12-26 @ 10:58:16
Postat av: therese

hade jätte skoj med er. skoj att få umgås. blir ju inte så ofta längre tuvär =(

2010-12-27 @ 21:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0