vad är kärlek?

Kom på en sak som jag måste skriva om gårdagens topic.. vad är kärlek..

Kärlek är:

När Fredrik redan har satt igång stolsvärmaren åt mig i bilen så att jag slipper sitta kallt.
När han inser själmant att jag behöver lite ensamtid och tar med barnen ut och leker.
När han låter mig köpa den där totalt onödiga grejen som vi absolut inte behöver men som gör mig glad.
När han kommer hem med blommor bara för att..
När han har satt i min favoritskiva  bilen tills när jag ska köra nästa gång.
När jag får sovmorgon på helgen..
              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Anna

...Det börjar likna kärlek banne mig..(sjunger)..=D

Nej inte fått det än men, Fick mejl precis att jag kan hämta paketet imorgon =)

2010-12-07 @ 18:03:01
URL: http://sinnersandsaviours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0