vad jag blir glad =)

Har sovit ner barnen och lyckades slumra till några minuter själv också, hade blivit längre om inte Milton väckte mig med ett illvrål inne från sitt rum. Han hade slagit i knäet.

Klädde på mig som en galning och begav mig ut för att hämta ved. Fyllde upp hela vedlådan, duktiga jag *klapp på axeln* =) 

Kom på då jag var där ute att jag inte hämtat posten så jag gjorde det. och vad låg det där?? Ett paket till mig.. 

Det var mitt nya halsband från sinners and saviours.. Å vad jag blev lycklig. Det var ungefär 100 gånger finare i verkligheten än det jag sett på bild. Anna du är fasen bäst på det du gör!!!!



 

 

Det var precis så där stort och maffigt som jag hoppats på.. =) Är jätteglad just nu. Ska duscha och göra mig snygg och använda det imorgon då jag ska till Ö-vik.

 

              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Anna

Vad roligt att du tyckte om det! =)

2010-12-02 @ 22:33:48
URL: http://sinnersandsaviours.blogg.se/
Postat av: Elin

ååååh va fint det var. Jag fuckin´ älskar insekter. Funderar på att tatuera in en trollslända.

2010-12-04 @ 11:44:43
URL: http://wickedmuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0