Wild west cruisers

Var in på byn idag, det skulle gå snabbt, dit och hem igen inom en timme men en timme blev 3. Har klippt mig idag och suttit i telefon halva dagen känns det som.

Håller på att starta ett sammarbete med NBV och starta upp några studiecirklar inom wild west cruisers och så har jag försökt avbryta sammarbetet med studiefrämjandet för att vi får mer pengar av NBV helt enkelt.

De på studifrämjandet är ju jättetrevliga och hjälpsamma men jag måste ju se till klubbens ekonomi och vi har ju 2 lokalhyror att betala så mycket pengar måste fås in.

Jag vet ju att det inte är personligt men just nu känns det som om jag sitter i kläm lite grann men det ska jag nog fixa =)

Snälla Doris ringde i morse och berättade att de varit och tagit bort nästan alla möbler nere på nipan nu. Är så spänd på hur det ser ut där nere nu, det måste kännas enormt stort. Ska åka ner någon dag då det inte är så kallt.

Doris är den som jag köpt stolarna och soffan av.. Vilka jag inte visat än men här kommer en dålig bild på stolarna iaf.





Jag tycker att de är riktigt fina med orginalklädsel och allt.

I alla fall så åkte jag över till Doris efter klippningen och hälsade på lite. Vi hyr ju av IOGT och hon är med där och de ville att någon i klubben skulle gå med IOGT så nu är man en stolt medlem hehehe.. Är ju inte så att man drack så ofta ändå.. Det är ju något man klarar sig utan.

Snälla Doris gav mig en massa klädmönster som jag blev väldigt glad över.



De blir perfekta till våra studiecirklar i sömnad =)

 

Jag fick även 2 smörknivar av gubben hennes och 2 sittunderlag till ungarna =) TACK TACK!!!!

 

Åkte sedan till kassören i klubben och diskterade lite grejer som måste göras enligt studiefrämjandet men vi blev lite fundersamma över vad de egentligen ville ha så det blev egentligen ingenting.  Tiden går så fort då man har kul =)

 

Har hunint sova en stund på eftermiddagen också, jag och Elliot sov uppe på sängen och snarkade som små grisar.. Det var skönt =)

 

Nu blir det middagslagning så ska jag försöka få tag i studiefrämjandet imorgon för att reda ut allt.

              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0