Är dålig

Min och Elliots myskväll blev så där.. Tog nära på 3 timmar att få Elliot att sova (som vanligt) men till slut så somnade han iaf och vaknade och somnade och vaknade och somnade. Till slut så sov han djupt nog att inte vakna då jag lägger honom i spjälsängen.

Han hatar verkligen sitt rum. Jag kan gå upp med honom och han sover så himla djupt, har till och med hänt att jag råkat stöta till hans huvud mot någon dörr eller något då vi går upp utan att han vaknat men så fort vi kommer in i hans rum så vaknar han och gallskriker. Jag blir mer och mer frustrerad för var dag som går. Han vaknar även under natten och är hysterisk, enda som hjälper är att ta honom till vår säng, där sover han hur bra som helst.



Trött pojke..

Vi såg en dokumentär igårkväll, jag och Elliot, om hårdrockens historia och jag fick höra en massa band som jag totalt glömt bort..

Min första kille var hårdrocksfan och det var det enda han lyssnade på, så i 1,5 år så lyssnade vi inte på något annat. Eller powermetal som jag tror att den genren heter om jag förstod det rätt (rätta mig gärna för jag har noll koll). Iron maiden, Hammerfall, Mütley crue och massor av andra bra band.



Iron maiden fotot taget härifrån

Det var mycket bra musik med i dokumentären och den var intressant att se. Ska se om jag kan hitta lite musik från då, lyssnar sällan på metal längre, Fredrik tycker inte om det så mycket men nu då han är borta så kan man ösa på =)  



I natt så blev jag dålig, har haft så ont i magen och det har bara vridit om i magen, så jag och Elliot var vaken stora delar av natten men vi sov lääääänge imorse istället.. ända tills kl 11 och det kändes i huset. 13 grader inne på nedervåningen, tur att det inte var så kallt ute. Är bara 12 minus nu, rena rama bligraderna =) Jag har väl åkt på det som Fredrik hade under jul och nyår =(

Känns lite bättre nu men jag ringde till svärisarna och hörde ifall Milton var dålig han med och det var han INTE, Tack och lov.. Frågade om han fick vara där en natt till och så frågade jag Milton ifall han ville stanna längre och det gick bra för alla. Skönt att ha dem så nära så de kan hjälpa mig.

Milton i lördags "jag vill fara till farmor, jag vill sova där mamma"
Jag "ja men då blir ju jag ensam"
Milton "du har Elliot, jag VILL åka till farmor"
Jag "vill du inte vara hemma med mig då? "
Milton "Nä du är tråkig"


Då fick man höra ;)
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0