Ett nytt år och fortfarande inga bilder inlagda..

Har fortfarande inte lagt in bilderna i datorn från kameran. Har inte haft någon som helst lust till det.

Har snöat lite här de här dagarna och det fick mig på lite bättre humör men jag sitter mest framför tvn med ungarna och så har jag ju haft fullt upp med att smyga runt och ha hemligheter för Fredrik men nu så gör det inget att jag skvallrar.

Fredrik blev nämligen hämtad av sin kompis Robban idag för de ska upp och ha det gott i Kittelfjäll. Vi har smygit med detta så att det skulle bli en total överraskning och det har packats i smyg men nu så har de iaf åkt.

Han blev väldigt förvånad men glad tror jag. Jag hade ju packat för helgen men fick nu höra att de skulle vara borta en hel vecka..

Hjälp!!!
Det visste ju inte jag men det ska nog ordna sig ändå.. Vi är ju vana att klara oss själva. Är bara det där med när man ska ta och fylla vedlådan, går som inte att lämna barnen ensam inne.

Ska ringa runt till grannarna och höra om någon kan sitta inne med barnen medans jag hämtar ved, ska inte vara något problem. Jag har snälla grannar =)



Har redan börjat få lite energi (brukar bli en jäkla fart på mig då Fredrik är borta) och jag har redan börjat städa, hänga upp lite tavlor och bonader (som jag köpte på loppisarna i Lycksele). Jag brukar få så mycket gjort då han är borta, och tänkt, en hel vecka.. Va det kommer att vara rent hos oss..

Beror nog på att jag blir så rastlös att vara ensam.

Barnen leker i vardagsrummet, jag hör att Milton håller på att laga mat till 10 personer där inne, jag undrar vilka han har bjudit in??

Elliot har lärt sig klättra upp i soffan så nu så tillbringar han all sin tid där skrattandes, väldigt bra att ha en soffa som underhåller barnen =)

Fick nya Ellos katalogen häromdagen och föll för 2 påslakan där.. SÅ söta..



Hittade även 3 tröjor jag tyckte om men jag ska inte beställa en enda grej. Det är dax att hålla igen nu..







Det jobbiga är att min mobiltelefon snart ramlar i småbitar.. Den är så trasig och det låter konstigt då man pratar i den så jag är rädd att den sjunger på sista versen. Tyvärr så kostar ju telefoner ganska mycket men måste ju se på det så här att jag inte köpt en mobil på 8 år så det kanske är dax nu? Sista mobilen köpte mamma och pappa till mig för 5 år sedan och den har hållt bra, tills nu iaf.




Föll för den här för den var så fin men jag behöver ju ingen chatt telefon heller.. Vet inte vad jag ska välja...

Äh jag får fundera till min telefon verkligen faller sönder.

Gott nytt år på er.
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0