Film och musik

Började tänka igår kväll att det är väldigt konstigt att jag aldrig skriver om musik, film eller böcker för det är ju det är en väldigt stor del av mitt liv förutom familjen och hemmet..

Jag ser minst en film per dag, lyssnar jämt på musik och läser minst ett par kapitel i en bok innan jag lägger mig men det är sällan jag skriver om det. Kanske skriver jag inte om det för att jag just gör det varje dag, man tänker inte på det för att det är så vanligt.

Har blivit en hel del filmer sedda nu under jul och nyår. Sagan om ringen (alla 3, hade 3 dagarsmaraton) Star wars, Harry Potter (Alla såklart) Ice age, bortspolad och en massa andra osm jag inte kommer på just nu.

 



Just exakt nu så sitter jag och lyssnar på Nancy Sinatra (lyssna på henne, bara ett litet tips). Tycker om hennes röst så mycket.



Läser en deckare just nu som handlar om en galen kvinnlig seriemördare som kedjar fast sina offer vid ratten på sin bil och så tuttar hon på dem levande.. Väldigt bra, helst som nattläsning =) Man får inte vara mörkrädd. Kommer inte på vad den heter.. Väldigt irriterande men alla deckare börjar flyta in i varandra.. Kommer sällan ihåg dem sen.

Fick 2 deckare i julklapp som jag snart ska börja läsa och så ska jag läsa Dan Browns nyaste bok Den förlorade symbolen, mamma sa att den var jättebra hon håller på med den just nu så jag ska få låna den sedan..



Nä nu så är det filmdax igen, ska snart göra välling till lilleman också, han börjar bli grinig.

Ha de så bra
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0