Förkyld

Satt vid symaskinen nästan hela dagen igår, skulle ha städat men  det kändes så konstigt i kroppen och så beställde Milton en klosskudde han med då han sett Boris kuddar.

Kände mig så tung i kroppen och huvudet och i dag så tror jag att jag har feber och så har jag så ont i halsen. Milton sa till igårkväll att han var sjuk och mycket riktigt så hade han jättehög feber så idag så är det filmdag.

Jag kollar på blocket och tradera efter en prylhylla. Jag har mer eller midre blivit besatt av att hitta en nu. Körde till och med till Näsåker i lördags för jag var säker på att jag skulle hitta en där. Det gjorde jag också men det var en "antik" sak som kostade 200 kronor så då fick det vara, den var för grund ändå.

Fortsätter mitt letande..

Bild från tradera

 

Bilderna lånade av retrovilla.dk 

              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0