Har jag visat?

Har jag visat min prylhylla som jag gjort?? Jajaja ni får väl se den igen ifall jag redan har visat den.

Nu sitter den uppe på väggen i Miltons rum och han är supernöjd.

 

Letar fler sådana här prylhyllor fast utan dörrar.. Svårt att få tag i. Hör av er om det är någon som vet av någon jag får köpa..



Milton ville inte vara med på kort så han gömde sig..


Just nu så är han hos farmor och farfar, ska sova där inatt.. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på nu.. Är så tomt hemma men det ska bli skönt att få sova imorgonbitti.. =) 

Det ar inte blivit städat något än, har dock tvättat några maskiner och diskat några maskiner men det stannade av där. Bäddade rent i min säng och i Elliots säng också så det ska bli skönt att krypa ner i sängen ikväll.. 

Igårkväll så la jag mig mitt i sängen och bredde ut mig så mycket som jag bara kunde.. SÅ himla skönt.. Älskar att få sova själv.. Älskar min man men hatar att höra på någon annan sova, har så svårt att somna själv så då är det bara jobbigt. 

 

              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0