Har ju faktist varit lite kreativ i jul också.

Har sytt lite grann faktist under jul, mest före för det blev julklappar.

 

En T kudde till Tim. Han blev ju inte så jätteglad över att få mjuka paket heheh



Stör mig på att jag klämt på den så att den blivit vinn.. den ÄR rak egentligen. Ska sy bokstavskudde till Elliot, Milton och Tyra också. Stod och funderade på om jag skulle göra det idag men det kom annat emellan.

 

Matchande bilklänning till Tyra.

 



Och en orange klänning till Tyra i mitt (och Thereses) favorittyg

Jag hade även fått strumpor av Fredriks mormor som jag gav barnen och så hade mormor stickat strumpor till Therese, svarta med vita rutor. =) Tommy ska få tjocksockar också, de är på väg..


Jag är jäkligt nöjd med mig själv också för jag har för första gången i mitt liv stickat något (grytlappen i slöjden i 3:an räknas ej). Jag har gjort mig en Åremössa.. Ska lägga upp en bild så fort jag får någon att ta kort på mig =) Jag känner mig så stolt över mig själv. Jag brukar inte stå ut med saker som tar lång tid men denna gång stod jag ut.

Syster vill också ha en så nu ska jag sticka en till henne med =)

              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0