Jag vill ut ur huset

Jag vill gå ut, jag vill gå ut, jag vill gå ut!!!!!!!!! UT!!!!!!!!! Fredrik säger att det är väl bara att klä på sig och gå ut det men jag menar på krogen. Jag vill gå ut, träffa vuxna människor, dricka öl och lyssna på musik. Fredrik är "jättesjuk" och orkar inte och han vill ju givetvis inte sitta hemma ensam så då måste jag också var hemma med honom.

Efter 3 timmars intesivt suckande från min sida så röt han till "ja men far da".. ja då kan man ju inte åka, å börja göra sig iordning och leta nånstanns att åka kl 8 på kvällen är ingen höjdare så jag fortsätter mitt suckande...

Verkar som om alla människor i Junsele ska ut på krogen ikväll. Kan ingen snäll människa bara säga, ja men kom hit, festa med oss vi kommer och hämtar dig och skjutsar hem dig.. Inget jag kan begära av folk men fan va skönt de skulle va.. Är less på att ha 2 mil enkel väg in till byn. Var lätt då man bodde bredvid ica och aldrig behövde bilen.


Gnäll gnäll gnäll.. vilken jäkla gnällkärring jag har blivit!!

Gjorde för övrigt klart doppresenterna dag. Täcket blev så där men jag är näjd ändå. Blev fina färger och så stoppade jag det med ett gammal tunt täcke så det blev mjuk och skönt.

Ska väl gå och sätta mig bredvid Fredrik i soffan och sucka lite till.. Kanske jag får gå på loppis imorgon då =) 

 



Just det ja, har suttit och ritat emblem till bilföreningen som ska startas här i Junsele men så sprang jag på denna lilla teckning av Les Harper och jag tycker att den var perfekt som logga. så det blir mitt bidrag.. Får se vad de andra tycker. Och ja, jag har fått godkännande av Les Harper att låna bilden till det....

hittade en hel del andra fina bilder också..


Tycker mycket om denna svartvita bild..



har ju givetvi varit ut på tradera också (men inte budat något) Sparade bara en bild på denna underbbara elefant. Fattar inte att det smyger in elefanter lite här och där hemma hos mig.
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0