Jul 2009

Här kommer lite bilder från julafton och hur vi julpyntat i år.

Jag och barnen åkte till min mormor och firade jul där medan Fredrik låg hemma och var dålig..



Milton fick en julblomma i födelsedagspresent av min mormor och den blev så fin. Den hade 7 blommor samtidigt men jag var ju inte så smart att jag tänkte på att ta kort på den då den var som finast.



Lyckades ha bänken ren så länge att jag ha ta kort. Lägger gärna ifårn mig saker på denna bänk så man ser oftast inte hur den ser ut.



Samma gamla julkulor.. Blev fint iaf.





Bordsdekoration som jag gjort.. Var ut i skogen och plockade.



En av de två pippifåglarna som fick bo på bordet.



Vi hade varit så snälla att vi fick paket i julstrumpan på morgonen, ja jag med.. =)



Syrran är nästan med på varje bild jag tog under kvällen.. jäkla linslus



Samma otäcka tomte i år med..



Var är klapparna??????



Tomtefar delar ut julklappar men såg inget utan var tvungen att gå efter en klapp utdelad.. (min far som är tomte och han hade glasögonen under masken)





Fick en massa klappar som ni ser men det var roligare att sitta på dem än att leka med dem.



Milton fick Zoo duplo.. JÄTTEKUL!!!!

Jag fick en extern hårddisk av mor och far, 2 turkosa ramar, 3 turkosa ljuslyktor och ett turkost buddhahuvud av syster, pengar av mormor och så symaskinen (som jag redan fått) av Fredrik.

Av svärisarna så fick jag presentkort, tjocksockar, böcker, handdukar mm.

Var en bra jul trots att F blev dålig. Han fick förresten en Soda streamer av mor och far så nu dricker han 2 liter cola var dag.
              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0