Köpt på Tradera och på loppisarna i Lycksele

Handlade en hel del på tradera förra månaden då jag kände mig rik så här kommer bilder på det jag köpte. 





En liten sänglampa som ska upp ovanför Miltons säng i Mo. Passar perfekt in där.



Har äntligen köpt mig en skrivbordslampa så att man ser något då man syr.

 



Tycker att det var en fin detalj att knappen var röd.



Har även köpt dessa lpskivorna till Elliot men de har inte kommit än.

 
Här kommer det lite mer bilder på vad jag köpte i Lycksele på loppisarna då jag var hem under mellandagarna.



Gjorde ett paketpris på en loppis så jag vet inte riktigt vad jag betalade för var grej. Den blå och vita burken av plastband var en av grejerna. Den var fylld med knappar och dragkedjor.



Liten strykbräda för skjortärmar och dylikt.



7 stycken olika mönster fick jag med i paketet.



och en väska och den jättestora bonaden jag visade för någon dag sedan. Allt för 120 kr. Tycker jag var ett bra pris =) Jag var nöjd, han med loppisen var nöjd..

Han är så jäkla jobbig att göra affärer med för han har inte prissatt en enda grej utanman måste fråga om pris hela tiden och hålla på att förhandla och ha sig. Som tex väska så säger han "ja i stockholm kostar den här 300 kr osv osv".. Skiter väl jag i, jag ger inte mer än 20 spänn för den sa jag.. Vi är inte i Stockholm vi är i Lycksele nu.

Han skulle även ta skitmycket för mönstren men jag gav mig inte. Tack och lov.

              
Åsikter och kommentarer
Postat av: Lisa H

Hej!

Jag blev extremt avundsjuk när jag såg dina mönster. Du råkar möjligtvis inte sälja eller hyra ut något av dem?

Vänliga hälsningar

Lisa

2010-10-20 @ 18:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0