Mellandagsrea

Var inte och handlade på mellandagsrean på någon "vanlig" butik utan jag shoppade på second hand butikerna i Lycksele istället.

Jag tycker att jag gjorde en hel del fynd.

Vad tycker ni??



Hel hög med tyger, 3 kr



3 böcker 3 kr.



Smurfgardin, äkta 70 tal, 7,5 kr.



Gardin 3 kr



3 meter gardin 3 kr













Köpte 7 dukar, mellan 3-10 kr styck



Julgardin 10 kr.



Ljusstake 5 kr



Julbonad 5 kr.



Enorm bonad, den är över en meter, hängde den i trappen och det blev så bra. Hade tänkt hänga den i Mo sedan. 20 kr.



Tyckte om denna lilla broderade tavla. 10 kr.

Mitt näst bästa loppisfynd (bästa är fortfarande stringhyllorna för 20 kr)





6
stycken längder av denna underbara gardin för 17,50 kr.. Det är ju inte klokt!! Elliot tyckte om dem också..

              
Åsikter och kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

       
RSS 2.0